УМОВИ ПРИЙМАННЯ.
1.Набір дітей з 5 років. Діти проходять відбір, на якому визначаються їхні фізичні, музичні, ритмічні, артистичні здатності, необхідні для занять сучасною хореографією.
2.Можливе приймання дітей інших віків у вже діючі групи. У цьому випадку:
-дитина проходить попередній перегляд (фізичні дані, музикальність, артистизм);
-відвідує по -одному пробному заняттю (по всіх дисциплінах) у групі, де буде згодом займатися. Після чого керівники вирішують питання про його зарахування або відмову.
-можливе приймання дитини з випробним терміном на 1-2 місяця (для дуже здатних дітей). Якщо за цей строк дитина не показує необхідних результатів, то в колектив він не зараховується. Претензії із приводу відсутності результатів НЕ ухвалюються!
3. Діти, що зробили в підготовчу групу, проходять навчання в плині 2 років без участі в концертах.
4. Діти, що йдуть по добору, займаються в групі в плині 1 року, не претендуючи на участь у концертах (виключення може бути тільки по розсуду керівника)
5. Для дітей перших двох років навчання наприкінці кожного навчального року проводяться підсумкові відкриті уроки.
6-після двох років навчання діти підготовчої групи складають екзамен з результатів якого переводяться в молодшу групу основного складу до- ва або відраховуються через відсутність необхідного результату.
7-діти, що мають проблеми зі здоров'ям і протипоказання до фізичних навантажень, у колектив не ухвалюються.
8- У кіл- ве проводиться набір у фестивальну групу для учасників, які показали найкращі успіхи в навчанні, концертній діяльності , і батьки яких мають можливість оплатити поїздку дитині за кордон. Ця група перебуває в кіл- ве на певних фінансових умовах.
ВИМОГИ ДО БАТЬКІВ:
1.Батьки повинні надати правдиву й повну інформацію про дитину й стан його здоров'я.
2.Ознайомитися зі справжніми правилами кол-ва.
3.Заповнити анкету кол-ва.
4.Вчасно робити оплату за навчання в кіл- ве (до 10 числа кожного місяця) членам батьківського комітету.
5.Забезпечувати регулярне й своєчасне відвідування занять дитиною, а також вчасно забирати після занять.
6.Придбати необхідну для занять форму встановленого зразка (у теч. місяця).
7.Забезпечити охайний зовнішній вигляд дитини, як на заняття, так і на концерти.
8.Відвідувати батьківські збори.
9.Надавати посильну допомогу своїй дитині в підготовці костюмів, форми і т.д. до занять і концертам.
10.Вчасно повідомляти про причини відсутності дитину на заняттях, надавати довідки про хворобу.
11.Стежити за інформацією, яку виставляють керівники в роздягальні, у соц.мережах, у групі Алегро Шинник Дніпро, на сайті кіл- ва : allegro-dance.ucoz.ua.
12.Цікавитися планами кіл- ва, графіком концертів, успіхами своєї дитини.
13.Забезпечувати своєчасний прихід (звичайно за годину до початку) дитини на виступи, з усіма необхідними підготовленими костюмами, що відповідає зачіскою й макіяжем.
14.Бути готовими до позапланових концертів, репетицій, поїздок своїх дітей, які можуть іти врозріз із вашими планами. Якщо батьки не можуть порушити свої плани (щось дуже важливе), то необхідно ЗАЗДАЛЕГІДЬ попередити про це керівників, тому що підготувати заміну дуже складно й це потрібно багато часу.
15.Стежити за дитиною до й послу занять, проводити бесіди про культуру поведінки на заняттях і в палаці.
16.Навчити дитину акуратно користуватися туалетом, стежити за своїми речами в роздягальні й на виїздах, стежити за своїм зовнішнім виглядом.
17.У жарка пора року давати дитині на заняття невелику пляшечку звичайної води (напувати невеликими порціями).
18.Не годувати дітей перед заняттями (не пізніше, чим за 30 хв. до початку).
19.Не водити хворого або початківця боліти дитину на заняття.
20.У туалет водити дітей до заняття або під час перерви (світло й воду виключити, бути акуратними).
21.Батькам підготовчої групи перший час не йти з палацу до закінчення занять своєї дитину.
22.ОБОВ'ЯЗКОВО! Вивчити з дитиною назва кіл- ва, дні й час занять, де переодягатися й номер залу для репетиції.
23.ВАЖЛИВО!!! САМОВІЛЬНЕ ВТРУЧАННЯ В СПРАВИ КІЛ- ВА БЕЗ УЕДЕНА КЕРІВНИКІВ, ПОШИРЕННЯ НЕГАТИВНИХ СЛУХІВ, ЯКІ ПОГАНО ВІДБИВАЮТЬСЯ НА РЕПУТАЦІЇ КІЛ- ВА І ЙОГО КЕРІВНИКАХ, А ТАКОЖ СПРИЯТЛИВИХ ВИНИКНЕННЮ НЕЗДОРОВОЇ АТМОСФЕРИ УСЕРЕДИНІ КІЛ- ВА, КАРАЮТЬСЯ ВИКЛЮЧЕННЯМ З КІЛ- ВА.
ПРАВИЛА СПІЛКУВАННЯ:
1. Чемно й коректно спілкуватися один з одним, з керівниками й іншими дітьми.
2.Мати всі необхідні телефони керівників і батьківського комітету. По виниклих питаннях звертатися до керівників або членів род.кому.
3.Не турбувати керівників під час репетиції, якщо необхідно поговорити, то про зустріч необхідно домовитися заздалегідь.
4.Намагатися відвідувати всі заходи за участю кіл- ва: звітні концерти, вечори відпочинку, поїздки в театри на екскурсії, фестивалі, майстер -класи і т.д. Якщо дитина регулярно ігнорує всі заходи в кіл- ве, те таке відношення розглядається, як відсутність інтересу до кіл- ву, небажання розбудовуватися творчо, що веде до відрахування з кол-ва.
5.Переодягатися в роздягальнях, закривати роздягальню, якщо там нікого немає. Не займати в роздягальні багато місця, не смітити, по відходу перевіряти свої речі.
6.Не залишати в роздягальні коштовні речі, а дітям, які ходять на заняття самі, коштовні речі брати із собою в танцю.зал або здавати керівникам на час заняття.
6.У роздягальні до й послу занять дотримуватися тиші, не бігати, не бруднити стіни. ПОМНІТЬ! МИ НЕ ОДНІ В ДК І НЕ ПОВИННІ ЗАВАЖАТИ ЗАЙМАТИСЯ ІНШИМ КІЛ- ВАМ.ОСОБЛИВО ТОДІ, КОЛИ ПРОХОДЯТЬ ЗАНЯТТЯ У ФОЙЄ 2 ПОВЕРХУ!
7.Коли у фойє проводяться заняття , не можна стояти біля поруччя на 3 поверсі, тим самим відволікаючи дітей і керівників від занять.
8.ОБОВ'ЯЗКОВО! ПІСЛЯ ЗАНЯТЬ ПЕРЕОДЯГАТИСЯ З РЕПЕТИЦІЙНОЇ ФОРМИ! Це збереже здоров'я дитини!
9.КЕРІВНИКИ МАЄ ПРАВО НЕ ДОПУСКАТИ АБО ВІДСТОРОНИТИ ВІД ЗАНЯТТЯ ДИТИНИ, ЯКА НЕ ДОТРИМУЄ ВСТАНОВЛЕНОЇ ФОРМИ Й ЗАЧІСКУ, ПОСТІЙНО СПІЗНЮЄТЬСЯ, ПОРУШУЄ ДИСЦИПЛІНУ Й ТЕХНІКУ БЕЗПЕКИ.
ВИМОГИ ДО ДІТЕЙ:
1.У ДК заборонено бігати, шуміти, заважати роботі інших кіл- вов.
2.Перед заняттям необхідно розігрітися, згадати пройдений матеріал, помилки, сходити в туалет.
3.Діти підготовчої, молодшої й середньої групи входять у зал у супроводі педагога.
4.Виходити із залу можна тільки з дозволу педагога.
5.Якщо дитина спізнилася, то ввійти в зал він може тільки з дозволу педагога, вибачившись і пояснивши причину запізнення. Устати на вільне місце він може тільки по закінченню музики й руху.
6.Вхід у хореографічний зал тільки в танцювальному взутті.
7.Під час занять бути гранично уважним, не шуміти, не заважати іншим дітям. Не допускаються сторонні розмови, спілкування між собою не в справі.
8.Дотримувати правила техніки безпеки в балетному залі, на сцені, у коридорах, на гастролях і т.д., які постійно нагадують керівники й з якими можна ознайомитися в танцю.залі або в групі кіл- ва, а також на сайті кол-ва.
9.Одягатися відповідно до встановленої в кіл- ве формою й зачіскою.
10.Запам'ятовувати весь матеріал на заняттях і повторювати його вдома або перед заняттям.
11.Працювати щодня над своїми фізичними даними.
12.Займатися з бажанням і віддачею.
13 Доносити до батьків усю інформацію, яку повідомляють керівники або род.кому.
14.Брати активну участь у житті кол-ва.
15.Поважати педагогів, батьків, керівників інших кіл- вов, працівників ДК, дітей інших кіл- вов. Здороватися з усіма, бути ввічливими й негайно реагувати на зауваження й прохання.
16.Бути коректними стосовно інших колективів, не дозволяти собі негативних оцінок і суджень, не провокувати конфлікти.
17.У випадку виникнення конфліктної ситуації негайно звертатися до керівників.
ВАЖЛИВО! НЕПРИПУСТИМО ПРИХОДИТИ НА ЗАНЯТТЯ З ЖУЙКОЮ АБО З ЯКОЮ-НЕБУДЬ ЇЖЕЮ, КРІМ ПЛЯШЕЧКИ З ПИТНОЮ ВОДОЮ.
ЗА ПОРУШЕННЯ ПРАВИЛ КЕРІВНИК МАЄ ПРАВО ВІДСТОРОНИТИ ВІД ЗАНЯТЬ ДИТИНИ, А ТАКОЖ ВИКЛИКАТИ ЙОГО БАТЬКІВ.
ВІДВІДУВАНІСТЬ:
1.На репетицію необхідно бути мінімум за 15-30 хвилин до початку занять. Запізнення неприпустимі.
2.Неприпустима відсутність на заняттях без поважної причини. Усі пропуски повинні бути заздалегідь застережені з керівниками.
3.Якщо дитина часто пропускає заняття (навіть по поважній причині), то не може претендувати на постійне місце в танці.
4.Якщо дитина відсутній на заняттях протягом місяця (без поважної причини), то він може бути відрахований з кол-ва.
5.Обов'язкове надання довідок за половину й більше пропущених занять.
6.На канікулах (крім липня й серпня) кіл- у проводить заняття. У святкові дні заняття відміняються.
7.Якщо заняття пропадають не з вини керівників, то такі заняття не спрацьовуються.Кіл- У й тривалість занять розрахована з урахуванням можливих пропусків (за завищеними нормами).
НАВЧАЛЬНЕ НАВАНТАЖЕННЯ.
1.Тривалість занять у кіл- ве визначається з урахуванням психофізичного розвитку й припустимого навантаження для різних категорій вихованців.
2.Тривалість занять розрахована (завищена) по нормах, з обліком можливих форс- мажорних обставин. Із цієї причини пропущені заняття (не з вини керівників) не спрацьовуються.
3.У процесі навчання передбачається збільшення навантаження по заняттях у кіл- ве в тиждень і їх тривалість. Ці зміни можливі починаючи з 3- го року навчання й обумовлені специфікою росту дітей, зростаючими вимогам і завданнями їх участі в концертному творчому житті кол-ва.
Підготовча група 2-3 рази в тиждень (45 хв.-1 година 15 хв.); Молодша гр. 3-4 рази в тиждень ( 1година 30 хв. - 2 години 30 хв.); Середня, старша, доросла ( 2 години - 3 години).
4.Можливі додаткові (нерегулярні) або продовжені за часом заняття для підготовки перед концертами, фестивалями й т.п.
ВІДРАХУВАННЯ:
1.Пропуски занять без поважних причин.
2.Систематичне порушення правил поведінки й техніки безпеки.
3.Дії, які ведуть до виникнення нездорового клімату в кіл- ве й негативно впливають на репутацію кіл- ва і його керівників.
ЯКЩО ДИТИНА ВІДВІДУЄ ЯКІ-НЕБУДЬ ЩЕ ЗАНЯТТЯ, ТО ЦІ ЗАНЯТТЯ НЕ ПОВИННІ ПЕРЕШКОДЖАТИ ЗАНЯТТЯМ ДИТИНИ В КІЛ- ВЕ.
СПОЛУЧЕННЯ ЗАНЯТЬ У КІЛ- ВЕ "АЛЕГРО" ІЗ ЗАНЯТТЯМИ В ІНШИХ КІЛ- ВАХ НЕПРИПУСТИМО!!!
БАТЬКІВСЬКИЙ КОМІТЕТ:
1.У кожній групі вибирається батьківський комітет (1 чел. від групи), який відповідає:
а) обліковий склад групи з номерами телефонів батьків і домашніми адресами;
б) повідомлення необхідної інформації до дітей групи і їх батьків;
в) спілкування з керівниками по необхідних питаннях;
г) залучення батьків у життя кол-ва.
2.Члени род.ком. звільняються від сплати фонду кіл- ва в плині року й від оплати занять у червні .
ФОРМА ДЛЯ ЗАНЯТЬ. ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД.
1.На репетицію необхідно є у встановленої керівниками формі для тренувань і встановленій акуратній зачісці. Форма повинна бути чиста й акуратна.
2.На час репетицій і концертів необхідно знімати годинник, що висів сережки, кільця й інші прикраси, які можуть стати причиною травм.
3.Для занять необхідно мати м'як гімнастичний килимок, що легко звивається, довжиною не більш 1.20, бажане блакитного або жовто-блакитного кольори.
4.Форму необхідно придбати протягом місяця.
ПІДГОТОВЧА ГРУПА:
На теплу пору року (краще х/б):
- майка, що облягає фігуру, на( тонких бретелях ) довжиною до кісточки на стегні (білого й чорного кольору), а для хлопчиків на широких бретелях;
- шорти чорні, еластичні, короткі , а для хлопчиків подовжені (велотреки);
- білі носочки; -чорні балетки (м'які танцювальні на гумках)Балетки повинні бути чітко по нозі, а пальці в них повинні щільно стикатися між собою.
На холодну пору року (краще з більшим змістом полиэстра або эластана):
- футболка, що облягає фігуру, чорна;
- білий теплий гольфик з довгими рукавами (або разогревочная кофта "болеро" на зав'язках) білого кольору, під чорні шорти необхідно одягати білі еластичні колготки (типу лосин), а хлопчикам чорні, довгі, еластичні лосини (без шортів);
-теплі носки;
- взуття таже, але врахувати теплий носок;
- вязаный теплий жилет чорного кольору по фігурі.
Зачіска: туго й акуратно заплетені вгорі дві ґулі ( спочатку робиться проділ, потім два тугі хвости з яких заплітаються дві кіски з резиночками на кінцях, потім закручуються акуратними витками й заколюються 3-4 шпильками по колу дві ґулі , зверху одягаються чорні спец. сіточки для ґуль і одягаються широкі, тугі, чорні гумки для волось, наприкінці навколо ґуль заколоти всі волоски чорними невидимками й збризкати лаком або пінкою для волось).Для більш легкого причісування можна спершу змочити злегка волосся водою. Інші прикраси неприпустимі. Неприпустимо, щоб нижня білизна визирала з-під форми.
МОЛОДША Й СЕРЕДНЯ-2 ГРУПИ:
Тепла пора року (краще форма х/б): еластична чорна(біла) маечка (на тонких бретелях) по фігурі до кісточок на стегнах ( можна чорний купальник на бретелях) , у хлопчиків майка на широких бретелях або "борцовка" (чорна, біла) ; -У дівчинок: шорти чорні короткі еластичні . У хлопчиків: подовжені чорні треки; -Взуття: білі носки, чорні балетки (носки повинні бути на кожному заняття); м'які наколінники (для спорту) необхідно носити із собою в кулечке; - Килимки для занять (див.вище).Можна брати маленький рушник для витирання й пляшечку питної звичайної води.
Холодна пора року (форма краще з полиэстром і эластаном): жовта еластична футболка "АЛЕГРО" (під замовлення), а також на зміну чорна по фігурі ; Дівчинки: тепле вязаное болеро на зав'язках "разогревочная кофта" установленого в групі кольору й жилет (або чорний вязаный, або на флисе під замовлення з логотипом "Алегро"). Хлопчики: теплий чорний (жовтий) гольфик з довгими рукавами й жилет, як у дівчинок. Взуття: носки, чорні балетки, теплі гетры із прорізною п'ятою в колір разогревочного болеро( хлопчикам чорні), які одягаються поверх балеток. Дівчинки: чорні шорти й під них білі еластичні колготки( типу лосин) , а на зміну чорні лосини .Хлопчики: чорні еластичні лосини. ТАКОЖ: наколінники, килимки й теплі рукавички( можна з обрізними пальчиками), на заняття в більших приміщеннях( сцена, малий зал, фойє) одягати шарфики.
Зачіска:
Молодша гр.: дві туго й акуратно заплетені ґулі вгорі ( з використанням: гумок для хвостів, гумок на кінцях кісок, 3-4 шпильок для закріплення закручених ґульок, чорних спец. сіточок, які одягаються поверх ґульок, чорних широких гумок навколо ґулі із сіточкою, шпильок- невидимок, щоб закріпити волосся по голові, лак або пінка для волось. Для більш легкого причісування рекомендується наносити злегка волосся водою. Інші прикраси неприпустимі! Неприпустимо щоб нижня білизна визирає з під форми!
Середня-2 гр: туга, акуратна ґулька вгорі (використовувати все, що й для молодшої див. вище), також можна використовувати спец. "бублик" для зачісок, тоді сіточка й широка чорна гумка не потрібні. Обов'язкові невидимки по всій голові.Для більш акуратної зачіски рекомендуємо змочувати волосся попередньо водою, а після фіксувати лаком або гелем для волось. УВАГА! НОСІННЯ КІСОК- ДРАКОНЧИКОВ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ТІЛЬКИ НА ЗАНЯТТЯ ПО СУЧАСНІЙ ХОРЕОГРАФІЇ Й АКТОРСЬКІЙ МАЙСТЕРНОСТІ!! Інші прикраси на голові неприпустимі. Неприпустимо, щоб нижня білизна визирала з-під форми!!!
СЕРЕДНЯ-1, СТАРША Й ДОРОСЛА ГРУПИ:
Тепла пора року (форма краще х/б): майка чорна ,еластична, по фігурі, на тонких бретелях, нижче талії, без малюнка( для хлопчиків чорна борцовка); - чорні еластичні короткі шорти (для хлопчиків- треки); носки білі(чорні) х/б або капронові (тілесні, чорні) носіння носків на кожне заняття ОБОВ'ЯЗКОВО!! Наколінники чорні м'які для спорту, а в кого з коліньми проблема, необхідно на заняття одягати наколінники- бандажі лікувальні, а тільки потім зверху м'які спортивні. НОСІННЯ НА ВСІ ЗАНЯТТЯ ОБОВ'ЯЗКОВО!!!
Рушник невеликий для витирання, вода питна в маленькій пляшці.
Холодна пора року (форма зі змістом полиэстра й эластана): футболка еластична жовта з логотипом "Алегро" ( під замовлення), а на зміну чорна еластична;
Шорти чорні короткі еластичні (під них одягати капронове колготки тілесні) ,а на зміну чорні еластичні бриджі або лосини. Хлопчикам чорні лосини або бриджі.
-Тепла, вязаная разогревочная кофта- болеро на зав'язках (чорного кольору, якщо немає певного кольору, який установлений у групі), для хлопчиків теплий гольфик з довгими рукавами ( чорного кольору ,якщо немає певного кольору встановленого в групі). -Теплі вязаные гетры із прорізною п'ятою в тон з болеро (гольфиком для хлопчиків). Додатково можна одягати теплі жилети (або чорні вязаные, або чорні на флисе з логотипом "Алегро" під замовлення). ОБОВ'ЯЗКОВЕ носіння на заняття теплих носків, наколінників спортивних, а кому необхідно й лікувальних, а також теплих рукавичок, краще з відкритими пальчиками, а для занять на сцені, у фойє й малому залі - шарфики!!!
Взуття: на заняття Класичним танцем і Гімнастикою - чорні балетки й носки !!; на заняття Сучасною хореографією - чорні джазовки, контемпки (для дорослих і старших) або напівчешки (для середніх і старших) і обов'язково носки!!!
Зачіска: туга акуратна ґуля ( з використанням гумки для хвоста, гумки на кінчик кіски, шпильок3-4 штуки для закріплення покладеної зачіски, невидимки навколо ґулі, сіточка на ґулю чорна, гумка широка навколо ґулі із сіточкою, також можна використовувати "бублик" для зачісок, тоді сіточка й широка гумка не потрібна).Рекомендуємо змочувати волосся водою або гелем перед тем, як зробити зачіску, зафіксувати лаком. Інші прикраси неприпустимі. УВАГА!!! НОСІННЯ КІСОК- ДРАКОНЧИКОВ ДОЗВОЛЯЄТЬСЯ ТІЛЬКИ НА ЗАНЯТТЯ ПО СУЧАСНІЙ ХОРЕОГРАФІЇ Й АКТОРСЬКІЙ МАЙСТЕРНОСТІ!!!
Неприпустимо, щоб нижня білизна була видна з-під форми.
ФОРМА ДЛЯ КОНЦЕРТІВ:
- Взуття ( балетки, напівчешки, контемпки і т.д.) здобуваються окремо під костюми (по розсуду керівників), взуття повинна бути чиста й акуратна.
- Балетки для концертів повинні бути без нашивки на передній частині, гумка повинна бути перешита від місця перегину п'яти( спр. у керівників) і бути тонка ,тілесного кольору.
- Білизна повинна бути під колір костюмів , чисте, без малюнків (шорти- труси або труси з тонкими високими боками ,що обговорює окремо з урахуванням необхідності по костюму).
- НЕПРИПУСТИМО , ЩОБ ДЕТАЛІ БІЛИЗНИ БУЛИ ВИДНІ З- ПІД КОСТЮМІВ!!!!!!!
- Зачіска робиться під костюм( по розсуду керівників)
- Для зачіски необхідно мати : тугі чорні гумки для заплетива хвостів і кісок; міцні чорні шпильки й невидимки для закріплення зачіски; чорні ( білі по необхідності) сітки для ґульок; два гребінці( тонка з густими зубцями для гладкої зачіски й широка масажна для того, щоб зібрати волосся); гель або пінка й лак для фіксації (краще із блискітками) , по необхідності спец.
" бублик" для волось; широкі чорні( білі) гумки навколо ґулі.
- Макіяж: чорні стрілки на очах, тіні- блискітки , покладені на вазелін( срібло або золото); туш на вії; помада й рум'яна (для підготовчої й молодшої групи , порівн -2 - яскраво рожева; для середньої, старшої, дорослої -яскраво червона) Блиск для губ не підходить!!
-Колготки тілесні капронові ( тільки світлі!!!!) не більше 20 den без малюнка й штанців ( по необхідності).
- Шпильки, нитки з голкою, носки білі х/б без малюнків і оборок ( по необхідності).
МАЙНО КІЛ- ВА Й КОСТЮМИ:
1. Вихованці кіл- ва і їх батьки повинні дбайливо ставитися до майна кіл- ва й ДК ,підтримувати
порядок у приміщеннях.
2.Усі костюми, атрибути і т.д., придбані за батьківські внески, залишаються в кіл- ве й значаться, як власність кіл- ва, навіть якщо дитина покинула кіл- в.
3.Якщо костюм загублений, зіпсований ( тими, кому він виданий на руки) і т.д., то батьки відновлюють його за свій рахунок .
4.Усі костюми повинні бути АКУРАТНО ПІДПИСАНІ ( НА БИРКАХ АБО ВНУТРІШНІХ ШВАХ) прізвищем танцюючого в ньому дитину й здаватися відразу після виступу в подписаных спец. чохлах для костюмів на міцних вішалках.
5.Костюми видаються за кілька днів до концерту для того, щоб привести їх у порядок і підготувати до концерту.
6.Батьки й дитина відповідають за охайність, схоронність, своєчасну здачу костюмів.
7.Для учасників кіл- ва костюми можна брати на прокат безкоштовно, записавшись в обліковій книзі в керівників.
8. Для сторонніх деякі костюми можуть здаватися на прокат з наявністю паспорта.
Фінансові умови.
1. Оплата за навчання встановлюється адміністрацією ДК із урахуванням усіх витрат на зміст і обслуговування кіл- ва ,з розрахунку 10 місяців роботи кіл- ва в році.
2. Оплата в різних вікові групах відрізняється ( це залежить від : строку прибування в кіл- ве, рівня підготовки, ступені творчої віддачі ).
3.Вносити оплату за навчання необхідно до 10 числа кожного місяця , а в травні до 10 травня ( за травень) і до 30 травня (за червень).
4.Оплата містить у собі внесок за навчання + фонд кол-ва.
5.Оплата здається членам батьківського комітету під розпис.
6.Якщо виникають труднощі з оплатою , то необхідно звернутися до керівників або род.кому й розв'язати це питання в приватному порядку.
7.Якщо кіл- у відвідують двоє й більше дітей з однієї родини, вони звільняються від сплати фонду кол-ва.
8.Оплата проводиться з вересня по червень (включно) у незалежності від свят, канікул, хвороб і т.д.Відвідування занять у цей період обов'язково.У червні відвідування по можливості, але оплата проводиться в повному обсязі (виключення- довідка).
9.Довідки: перерахунок по довідках проводиться тільки , якщо дитина пропустила половину або більш занять на місяць (пропуски занять за кілька місяців не підсумуються).
10.Фонд кіл- ва вноситься з оплатою щомісяця й у повному обсязі в незалежності від довідок і пропусків.
11.Розмір фонду кіл- ва встановлюється на загальному збори кіл- ва і йде на розвиток кіл- ва і його внутрішні потреби.
12.До фонду кіл- ва входить:
- покупка тканин, фурнітури для пошиття костюмів;
-придбання атрибутики;
-придбання й ремонт апаратури( по необхідності);
-придбання навчального матеріалу (відео, книги й усього, що необхідно для навчання дітей ис- ву танцю);
-семінари й майстер класи для педагогів(для підвищення кваліфікації й більш ефективного навчання дітей у кіл- ве);
- призи, нагороди для учасників кол-ва.
До фонду не входить:
- оплата пошиття костюмів;
- придбання форми , взуття для занять і концертів;
- організація столів , придбання подарунків на різні свята;
- участь у фестивалях, майстер класах, екскурсіях, поїздках і т.д.
13.Звіт за використання фонду проводиться на загальному род.зборах керівниками й членами род.кому.
14.Поїздки на фестивалі й гастролі оплачуються родителями.
15.Діти фестивальної групи оплачують тільки фонд кол-ва.
16.ВАЖЛИВО!! Якщо до 20 червня батьки не роблять остаточний розрахунки по оплаті за минулий навчальний рік , то дитина виключається зі списку кіл- ва , а з нового навчального року зараховується на оплату, що як знову прибув(якщо не надається довідка).
ОБОВ'ЯЗКОВО ОЗНАЙОМТЕСЯ З УСІМА ПРАВИЛАМИ ПЕРЕБУВАННЯ В КІЛ- ВЕ І ЯКЩО ВИ З УСІМ ЗГОДНІ, ТО ЛАСКАВО ПРОСИМО ДО НАС В "АЛЕГРО"!!!!! СПОДІВАЄМОСЯ НА ДРУЖБУ, РОЗУМІННЯ Й ГАРНІ ТВОРЧІ РЕЗУЛЬТАТИ!!!
З повагою керівники кіл- ва Олена і Євгеній Шулименко.
-